Πολιτική Επιστροφών
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης της Eurosat
*Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ).
ΓΕΝΙΚΑ
- H επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία – όχι φάκελο). - Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο.
- Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
- Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
- Επιστροφές που γίνονται σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, δεν γίνονται δεκτές από το eurosat.gr
Διεύθυνση Αποστολής των προϊόντων:
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΖΩΡΜΠΑΤΖΑΚΗΣ| Eurosat.gr
Μελετιου Πηγά 29 Ηράκλειο Κρήτης, τκ 71306
Τηλ. 2810 232043
Περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής:
Δίνεται η δυνατότητα αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:
1) Αποστολή με Courier:
- Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών της εταιρείας μας και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει συμπληρωμένο το έντυπο επιστροφής με το οποίο μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και αντίγραφο της απόδειξης αγοράς.
- Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό ή πιστωτική εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.
- Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
2) Επιστροφή στο φυσικό μας κατάστημα:
- Καλείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης για να προηγηθεί συνεννόηση και παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί.
- Φέρνετε το προϊόν στο χώρο των γραφείων μας μαζί με την απόδειξη αγοράς και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται επιστροφή της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία.
*Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το eurosat.gr